02. A hívás


- Öhm, értem, köszönöm - nyögtem ki.
A beugró egyébként tömören annyit jelent, hogy ha forgatás előtt valami történik ez eredetileg kiválasztott alannyal, akkor én leszek a színész, aki eljátszhatja a szerepet. Az azért még mindig nem kaszkadőr.
- Holnap délután lesz egy megbeszélés, és mint szereplő, részt kellene vennie - mondta a hang a vonal túloldalán.
- Persze, ez természetes - bólintottam, és a hajamba túrtam.
- Rendben, akkor holnap délután kettőkor jelenjen meg a válogató helyszínén!
- Értem, köszönöm a hívást!
Fújtatva tettem le a telefont, majd indultam el a lépcső irányába.
- Csak nem Dani hívott? - kérdezte anya, amint leértem a földszintre.
- Nem, nincs itthon - feleltem kuncogva.
Danival már fél éve együtt vagyunk, még az osztály kiránduláson jöttünk össze. Most pedig nemsoká, illetve három hét múlva leszünk fél évesek. Mármint nem mi, hanem a kapcsolatunk. Pontosan 17.-én.
- Akkor ki volt az? - tette le az újságot.
- Senki érdekes - legyintettem, és odaléptem a fagyasztóhoz, és kivettem egy fagyit.
- Nem késő már fagyizni? - kérdezte anya.
- Nem, nem hiszem - vontam vállat, és felbaktattam a szobámba.

- Na, összejött? - tört be a szobámba Márk, és elnevettem magam. Természetesen nem a jobbik értelemben, hanem azzal a tipikus "ja,-olyan-Hanga stílusban-összejött".
- Fogjuk rá - tettem keresztbe a lábam az ágyamon, és fél kézzel megigazítottam a fejemen a sapimat. Belenyaltam a jégkrémembe, amit egy fél perccel később Márk evett. - Hé!
- Mi van?
- Elvetted a jégkrémem!
- És?
Köszönjük Márk!
- Na, hogy is ment akkor a szereposztós izé-bizé?
- Sehogy. Illetve... - sóhajtottam. - Megkaptam a szerepet, de...
- Na, az szuper! - vágott közbe.
- De mint beugró - néztem fel rá szomorúan, ő pedig nagytesó módjára odajött hozzám, és megölelt. Nem mellesleg jégrémes lett az arcom.
- Sajnálom, húgi.
- Nem kell, Márki - sóhajtottam újra, mire megrándult az arca.
- Márki?
- Aha, Márki.
- Mi volt ebben a cuccban? - nézett a fagyira, és elfintorodva visszaadta.
- Kösz, ideadod, miután összenyálaztad! - néztem rá hitetlenül, ő pedig meglökte a vállam. Odahúzott magához, és szorosan ölelt.
- Egyébként - nézett le rám - még eltörhet a lába a csajnak - mondta, mire elnevettem magam.

*

- Hé, köszi, hogy elhoztál - mosolyogtam Márkra, aki adott a homlokomra egy puszit.
- Sok sikert, Bogár - nevetett fel.
- Ezt már megbeszéltük - szóltam rá nevetve, mire megforgatta a szemét.
Tavaly nyár óta hív így, amikor is közöltem vele, hogy nem szeretem, amikor Prücsök-nek hív, így áttért a Bogár-ra. A kettő közt szerintem egyébként semmi hasonlóság sincs, tehát nem értem, miért pont "bogár" lettem.
Besiettem a megbeszélt helyre, ahol egy csomóan ott voltak már, de még közel sem mindenki.

20 megjegyzés:

  1. Most az egyszer első :3
    Nos, ismersz, csak annyit mondhatok, hogy kurvajólettsiessakövivelmegaLeaninggel <3
    Teee, Uni ^^

    VálaszTörlés
  2. Kövit nagyon gyorsan! ;-) Majd hosszabbak lesznek a részek?Imádom ahogy írsz és így tovább

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!(: Igen, idővel hosszabbak lesznek! <3 x

      Törlés
  3. Fantasztikusan írsz te csaj.És örülök hogy tudtál ma posztolni. A kövi epizód mikorra várható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, aranyos vagy <3 Nemsoká, max holnapra kint lesz! (: x

      Törlés
  4. Siess a kövivel. Két dolog amit imádok:
    -A Szent Johanna Gimi
    -És a történeteidet
    Nagyon ügyes vagy

    VálaszTörlés
  5. Jujjj siess a kövivel! Imàdom ahogy írsz! ;* ;) ((:

    VálaszTörlés
  6. Siess a kövivel remélem a főszereplő csaj lába eltörik

    VálaszTörlés
  7. Azèrt jó hogy nem ilyen könnyen kapta meg Hanga a főszerepet.kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és szerintem is (: Direkt így akartam (: <3 x

      Törlés
  8. Jajj, nagyon jó! Gyorsan kövit

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik eddig:)!Siess a következő résszel én már nagyon várom és ahogy látom már előttem is egy páran. : 3
    xxP.

    VálaszTörlés
  10. Mikor jön a kövi?

    VálaszTörlés