01. Történt ami történt

Hey!(:
Srácok, elképesztőek vagytok! <3 Alig volt 24 órája megnyitva a blog, majdnem megvolt az 450 megtekintés, mostmeg nemsoká meg is lesz az 500 <3 És a kommentek, és feliratkozók száma... wow. Imádlak titeket, és várom a kommentjeiteket (:
SYL, x



Kezet összemorzsolni, felkészülni, tarolni!
Magamban ismételgettem azt a rövid kis mondatot, amit még hat évesen találtam ki, amikor is először szerepeltem egy színházi darabban.
- Jó napot! - köszöntem illedelmesen, természetesen mosolyogva. Nem szabad kimutatni, ha izgul az ember.
- Szervusz Hanga! - mosolygott vissza a (feltételezem) producer. - Itt is lenne a szöveg, amit elő kellene adnod.
- Köszönöm - nyúltam érte, és egy újabb, gyors mosoly után átfutottam a szememmel a szöveget.
Ez a rész az első kötetben volt, egy gondolat menete Reninek. Tetszett ez a rész.
,,Elfordítottam a fejem, hogy odanézzek... - kezdtem bele lassan, és felnéztem a szövegkönyvből. - És akkor... És akkor történt, hogy először megláttam Antai-Kelemen Ádámot, Cortez-t".
- Remek, jöhet a második részlet!
Innestől már könnyebben vettem az akadályt, elolvastam pár párbeszédet, amiben a producer segített. A legtöbb esetben Reni-Virág párbeszéd volt, bár előfordult egy Ricsi-Reni, és kettő Cortez-Reni is.
- Köszönjük a jelentkezésedet, majd telefonom fogjuk értesíteni a döntésről.
- Ó, értem. Köszönöm, viszlát! - intettem, és egy nagy sóhajjal kiléptem a teremből.

*

Ma van az utolsó nap, amikor hívhatnak. Ha nem tetszettem, ez a szerep elúszott.
A telefonom minden egyes tevékenységére úgy kaptam fel a fejem, mintha csak az életem múlna rajta. Bizonyos szemszögekből nézve ez mondjuk igaz is.
- Hanga, nem jönnél le egy kicsit? - szólt anya. Én ugye az emeleti szobámban tartózkodtam, ő pedig a nappaliban, feltételeztem.
- De, persze - sóhajtottam, bár tudtam, hogy nem hallja. Letrappoltam a lépcsőn, ahol anya várt rám, a szokásos arckifejezésével. - Mi a problem?
- Csak arra gondoltam, hogy elmehetnénk valahová - javasolta.
- Hát, ami azt illeti... - húztam a szám.
- Nem jól fogalmaztam. Elmegyünk valahová.
- Ez most honnan jött? Nagyon ritkán akarod, hogy elmenjünk valahová kettesben - mondtam elgondolkozva.
- Azért, mert a bátyádtól kellett megtudnom pár dolgot...
Esküszöm, megölöm Márkot, ha elmondta anyának!
- Mint például?
- Hogy bukásra állsz matekból!
Hála az égnek! Várjunk... mi van?
- Tényleg? - kérdeztem anyát azzal a tipikus "én-erről-nem-is-tudtam" tekintettel.
- Igen! Még is nézem az online naplót!
- Anya, az iNapló, nem online-napló! - kuncogtam, ő pedig csendre intett.
A telefonom hangosan elkezdett zenélni, ami csak egyet jelentett: hívtak.
- Haló? - vettem fel a telefont.
- Paksi Hangát keresem, ön az?
- Igen, én vagyok! - mosolyodtam el.
- Úgy véljük megfelelne Rentai Renáta szerepére...
Igen!
- ... mint beugró.
Mi a franc?

16 megjegyzés:

  1. Kövit.A 16 ok-on mikor jön a kövi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap lesz!(: <3 A 16 Reason-on pedig szombatonként vannak (: x

      Törlés
  2. A when you left szünetel vagy bezárt?
    Kövit
    I love Szjg,Babel and Asz!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A WYL szünetel, a csoportban jelezve is van (:
      Sietek, holnap kint is lesz (: x

      Törlés
  3. Ez most komoly??? Remélem a főszereplőre válogatott csaj kitöri a nyakát!!
    Amúgy nagyon jó!! Ügyesen írsz. KÖVIT PLS!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát... ki tudja mi lesz :p :D Sietek, és köszönöm <3 x

      Törlés
  4. Milyen gyakran érkeznek a.részek? Pl.hetente 1
    Amúgy nagyon jó és folytasd a törit és hamar kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy néz ki, hogy hetente 3-4 rész lesz (: Köszönöm, holnap érkezik (: <3 x

      Törlés
  5. Mint mindig most is elképesztő ez a rész :) :3 gyorsaaaan, úgyértem NAGYON GYORSAN a kövivel :DDD <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3 Nemsoká (egy-két órán belül) posztolom is a részt (: x

      Törlés
  6. Nem tudom, én örültem, hogy nem ilyen könnyen kapta meg a szerepet. :) Kíváncsi vagyok mit hozol ki ebből. :3

    VálaszTörlés
  7. Mikor jön a folyti?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem voltidőm posztolni, nagyon sajnálom, de tényleg mindjárt kirakom (: x

      Törlés
  8. Nagyon jó. Gyorsan kövit! Imádlak téged és ahogy írsz! :) ;* (((:

    VálaszTörlés