00. A válogató


A nap kellemesen melegen tartotta az időt, a gyerekek sikongatása elhallatszott a játszótértől, ahogy nevetgélnek egy-egy játékon. Mosolyogva pillantottam rájuk, és azt vizslattam pár másodpercig, hogy egy körülbelül négy éves kislány a léggömbjével futkározik.
Előhúztam a táskámból a telefonom, ami egy csörgéssel adta tudatomra, hogy valaki megajándékozott egy SMS-sel.
Siess haza, jönnek Szonjáék!
Great!
(Egyébként borzasztóan idegesítő szokásommá vált, hogy egy-egy mondatomba bele-belecsempészek egy angol szót. Olykor átváltok angolra, így az, akivel beszélek, nem mindig érti, mire akarok kilyukadni.)
Gyorsabbra fogtam a lépteimet, hogy hamarabb érjek haza, mint terveztem.
Az emberek csak úgy sürögtek-forogtak, és, hogy egy csöppet is lejjebb vegyek ebből a káoszból, magamban elkezdtem dúdolni a kedvenc Blink 182 dalomat, az I Miss You-t.
Hamarosan megérkeztem a kedvenc helyemhez, ahonnan már - amerikaiasan mondva - három saroknyira volt az utcánk. A villanykarón megláttam egy érdekes, a már jól ismert logóval ellátott plakátot.

Válogatást tartunk az A Szent Johanna Gimi című könyvsorozat megfilmesítéséhez. ha az alábbi feltételeknek megfelelsz, jelentkezz bátran!
- Nem múltam el 16 éves
- Egyeznek a tulajdonságaim azon szereplővel, akinek szerepére jelentkezek
- Ha statisztának jelentkezek, nem múltam még el 18

Felkaptam egy szórólapot, aminek a hátulján a további információk is szerepeltek. Tudom, mert később elolvastam.
Ez történt volna azóta, hogy kihagytam a legújabb Ustream-t? Mert nagyon úgy néz ki!
Lépteimet sietősebbre vettem, ezzel elérve, hogy hamarabb érjek haza. Újra.

Beérve a házba, másra sem tudtam gondolni, mint hogy minél hamarabb fel kell menjek az internetre, hogy többet megtudjak a válogatásról.

*

Egy hét telt el a szórólap megtalálása óta. Azóta beadtam egy jelentkezési lapot, és most behívtak másik 49 lánnyal együtt, hogy megnézzék, ki a legmegfelelőbb a főszereplő, avagy Rentai Renáta szerepére.
Természetesen az ő reszortjára jelentkeztem, úgy, mint ahogy megtudtam, másik több, mint 3000 fő. Azt hiszem, talán az ő szerepére vágytak a legtöbben.
A helyszínre megérkezve másra sem vágytam, csakhogy minél hamarabb túl legyek rajta, hogy a stressz érzése alább múljon bennem.
És erről nem is tud anya.
Talán ez a legszomorúbb az egészben.
De mi van, ha nem kapom meg a szerepet? Akkor feleslegesen izgattam volna fel emiatt.
Így történt az, hogy az én 19 éves bátyám engedélyezte a jelentkezést, hiszen kell a szülői, vagy épp nagykorú személy engedélye a dologra.
- Paksi Hanga következik!
Hát, akkor csapjunk bele!

8 megjegyzés:

  1. Bár ez életem első szjgs blogja amit olvasok azt gondolom hogy hihetetlenül jó sztori kreatív és rengeteg dolgot ki lehet hozni belőle ha nem gond megosztottam hogy minél több olvasód lehessen várjuk a következő részt ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, prbáltam valami újjal, és nem sablonossal előrukkolni. (: Köszönöm a megisztást (is), ma még posztolni fogok! (: x

      Törlés
  2. Már most imádom! ^.^ Nagyon szeretem az ilyen blogokat! :) Gyorsan kövit! :)

    VálaszTörlés
  3. Hat eddigi legjobb blogod baba.:33 xx Vikiii:)

    VálaszTörlés
  4. Szent johanna.... Már egy ok, hogy elolvassak valamit. Te írod... Hopp már kettő. Eredetinek indul.... Tetszik... És ezek csak a legerősebb indokok, hogy miért fogom biztosan olvasni.
    Ui.: Azt hiszem te is szereted a PLL-t! ;) Imádlak téged és a blogjaidat is. ;* ;) ((:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon édes vagy, köszönöm <3 ((:
      Igen, szeretem a PLL-t. Ki ne szeretné? :DÉs én is imádlak téged, és a többi olvasómat is! <3 x

      Törlés